Video baby bump TokTi, Siti Nurhaliza mengandung anak kedua?

Oleh: Zuzu Yasmine

Kalau sebelum ini ada para peminat penyanyi nombor satu Malaysia ini tertanya-tanya sekiranya penyanyi pujaan mereka ini sedang hamil anak kedua atu tidak selepas melihat rakaman Afiyah yang memegang perut ibunya di satu rakaman.


TokTi hamil anak kedua?

Teka teki itu hampir terjawab apabila melihat fotonya bersama seorang doktor selebriti dimuat naik di media sosial.

Perkara ini menjadi perbualan peminatnya apabila bekas isteri Datuk Seri Khalid, datin Tengku Zawyah Tengku Izham telah memuat naik foto keluarga ketika menyambut ulang tahun kelahiran menantu.



Sedang usap perut

Dalam foto tersebut, terlihat penampilan terkini TokTi apabila kelihatan lebih berseri dan berisi dengan bentuk badan seakan mempunyai baby bump.


Malah, dalam perkongsian lain juga terlihat aksi TokTi sedang mengusap perut juga sempat dirakam.



Walaupun belum ada pengesahan mengenai berita kehamilan itu, namun rata-rata netizen mengatakan bahawa penyanyi kesayangan ramai itu sedang berbadan dua.

Pada Februari lalu, TokTi ada mengumumkan kepada media yang dia akan kembali menjalani rawatan persenyawaan in-vitro (IVF) dalam usahanya memperoleh zuriat kedua.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen