Ummi Nazeera bakal timang cahaya mata kedua

 

Ummi Nazeera merupakan seorang pelakon drama dan filem yang sangat terkenal dengan perwatakannya yang lemah-lembut. Dia telah mendirikan rumah tangga bersama Mohd Izzar Anwari yang merupakan seorang Doktor pada tahun 2017 yang lalu dan telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.

Rezeki berpihak kepada Ummi Nazeera dan suaminya sekali lagi apabila dia disahkan hamil anak kedua pada tahun ini.Berita gembira itu telah dikongsikan oleh Ummi Nazeera sendiri melalui posting Instagramnya.

 

Sakit perut yang luar biasa

Melalui posting Ummi Nazeera di ruang Instagram miliknya, sewaktu menjalani penggambaran sebuah filem, dia mengalami sakit perut yang luar biasa sehingga sukar untuk berdiri tegak.

Sakit perut punca kecuaian diri sendiri

Menurut Ummi lagi, sakit perut yang dialami pada ketika itu berpunca dari kecuaiannya sendiri. Hal ini kerana dia tidak mengambil sebarang makanan sebelum bergerak ke set penggambaran pada hari tersebut.

Ummi sah hamil

Selepas beberapa hari, hasil daripada pemeriksaan, Ummi disahkan hamil buat kali kedua

"Beberapa hari kemudian, saya dapati diri hamil. Alhamdulillah", katanya

 

 

 

Tahniah diucapkan buat Ummi Nazeera dan suami di atas berita gembira ini. 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen