Kematian allahyarham Amir, Facebook ibu kandung mangsa diserang netizen

Kematian kanak-kanak berusia 7 tahun yang bernama Amir bukan sahaja dirasai oleh keluarga angkatnya bahkan juga oleh seluruh rakyat Malaysia apabila polis mengesahkan bahawa kematiannya bukanlah hanya lemas semata-mata bahkan turut berkait rapat dengan kes penderaan.

Hal ini adalah kerana hasil siasatan yang telah dijalankan oleh pihak polis mendapati bahawa ada kesan lebam dan kecederaan pada anggota badan Amir dan kini ibu dan bapa tirinya masih menjalani soal siasat berhubung perkara itu.

Zuraida Atan diserang

Susulan kejadian yang belum reda itu, kini ruangan Facebook milik ibu kandung Amir yang dikenali sebagai 'Zuraida Atan' pula menjadi buruan warganet apabila mengetahui punca sebenar kematian Amir semalam.Pelbagai komen dan reaksi yang diterima oleh orang ramai berikutan kejadian yang menimpa ke atas kanak-kanak 7 tahun yang tidak berdosa itu.

'Kau tak patut ambil dia kalau tak nak jaga'

Dalam pada melihat tindakan yang dibuat oleh wanita berkenaan telah menimbulkan rasa tidak puas hati orang ramai kerana mengambil Amir dari jagaan keluarga angkatnya sedangkan penjagaan yang diterima oleh Amir lebih baik daripada ibu kandung sendiri yang menjaganya.

 

 

'Kenapa kau mesti bunuh dia'

Salam takziah buat keluarga angkat

Pelbagai respon yang dikirimkan oleh pengguna Facebook kepada ibu kanak-kanak tersebut. Di samping itu mereka juga turut berkesempatan menitipkan doa buat arwah Amir dan berharap semua yang terjadi akan mendapat keadilan yang sewajarnya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen