Keluarga angkat Amir minta doa orang ramai dipermudahkan urusan tuntut jenazah

Perkhabaran berita kematian Amir semalam benar-benar memberi satu tamparan hebat buat orang ramai terutamanya keluarga angkatnya yang telah menjaga dan membesarkan kanak-kanak lelaki itu sejak tahun 2015.

Namun pada bulan Oktober yang lalu, ibu kandungnya telah berbuat keputusan untuk mengambil semula Amir dan pulang ke pangkuan keluarganya semula.

Keluarga angkat ingin uruskan jenazah

Keluarga Norlida Abu Hassan adalah keluarga angkat Amir, dia sekeluarga  berhasrat ingin menguruskan urusan pengebumian Amir untuk mengebumikan kanak-kanak itu di Rawang.

Semoga urusan dipermudahkan

Rentetan perkara tersebut, menerusi satu perkongsian di Facebook anaknya, Tuhfah Nazihah Tarmidi, mereka sekeluarga sedang berusaha mendapatkan kebenaran untuk membawa pelang jenazah Amir ke Rawang

Di kesempatan itu, dia juga turut meminta bantuan orang ramai supaya mendoakan semoga urusannya dan keluarga dipermudahkan bagi menuntut jenazah Amir pulang ke Rawang.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen