Anak tempatan menang Anugerah Antarabangsa 'The Extra Mile Award', harumkan nama negara

Sofyank adalah sebuah nama yang tidak asing di media sosial, video editingnya yang diinspirasikan oleh Zack King sememangnya telah menarik perhatian ramai. 

Baru-baru ini menerusi muat naik di laman Instagram, selebriti media sosial itu ada berkongsi berita gembira apabila dia dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Antarabangsa The Extra Mile Award.


 

Penerima Anugerah Antarabangsa

Kini nama Sofyank tidak asing lagi dalam kalangan anak muda. Bakat anak muda yang berasal dari Kelantan ini mula dikagumi apabila dia telah memenangi pertandingan 'The Extra Mile Award',

Kejayaan yang ditempa olehnya dan beberapa orang rakannya  itu telah dikongsikan oleh Sofyank di laman Instagram miliknya.

 

Tahniah, selamat maju jaya!

Mengintai di ruangan komen pula rata-rata pengikutnya cukup berbangga dengan kejayaan yang berjaya dirangkul olehnya melalui pertandingan tersebut, dan mereka juga berharap agar anak muda itu terus maju jaya dalam menghasilkan karya-karyanya.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen