Meraung nak gelang emas, ibu tak sangka 'ngidam' sampai anak dah besar

Emas dan perempuan memang tidak dapat dipisahkan. Bagaimanapun, selalunya yang suka kumpul barangan kemas ini adalah para ibu tetapi sebaliknya pula yang terjadi apabila seorang kanak-kanak terlihat meraung seperti baru lepas kena cubit walhal ingin gelang tangan emas yang dipakai oleh ibunya.

 

Perkongsian video kanak-kanak itu telah dimuat oleh ibunya sendiri yang dikenali sebagai Normasulaiman di aplikasi TikTok.

"Dulu mengandungkan dia, mama mengidam ems. Sekarang?

Kapsyen itulah disertakan dengan video tersebut apabila si ibu mengakui bahawa dahulu dia sangat mengidam barang kemas dan tak sangka pembawakan budak itu terbawa-bawa sampai anaknya dah besar sampai berebut gelang emas yang dipakainya dengan anak.

Perkongsian itu dibanjiri ratusan komen yang turut tidak menyangka kanak-kanak itu boleh menangis seteruk itu semata-mata inginkan gelang emas ditangan emaknya dan kemudian perlahan-lahan diam selepas gelang emas itu bertukar tangan.

'Hantaran tinggi'

 

 

'Mahalnya mainan ko dik'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen