Wanita ajak 'ex boyfriends' jadi 'dulang boys' di hari bahagia, rupanya ada 'plot twist'

Oleh: Zuzu Yasmine

Meraikan hari bahagia tentu lebih meriah jika dikelilingi akan keluarga dan saudara terdekat. Walaupun majlis sederhana namun meriah akan kehadiaran mereka.

Bekas kekasih jadi ‘dulang boy’

Bagaimanapun lain pula dengan wanita ini yang dikatakan menjadikan lima orang ‘bekas kekasihnya’ sebagai ‘dulang boys’ pada hari bahagianya.

Berdasarkan video yang dikongsi di aplikasi TikTok, wanita dikenali sebagai Zizu Aziz itu memaparkan perjalanan ‘percintaan’ dia dengan kelima-lima lelaki tersebut sebelum berkahwin dengan suaminya.

“Betul la orang cakap, kadang kita ni jaga jodoh orang. Pernah setable dating ramai-ramai, last-last nikah dengan orang lain.

“Bekas teman lelaki pertama hingga kelima jadi dulang boy je masa hari persandingan bekas teman wanita,” kongsinya pada ruang kapsyen.

“Plot twist betul...”

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian ramai yang rata-rata tidak mempercayai tindakan wanita tersebut mengumpul bekas teman lelaki di hari bahagia.

Namun, rupa-rupanya lelaki-lelaki yang dikatakan bekas kekasihnya itu merupakan abang-abang kandungnya. Saja nak buat cuak je.

“Ramai bodyguard dia...”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata turut tumpang bahagia malah seronok melihat wanita ini dikelilingi adik beradik lelaki yang menjadi ‘bodyguard’ sekaligus dilayan seperti puteri.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen