Jalan sesak beberapa jam, semua tak dibenar jalan, demi beri laluan konvoi basikal

Lalu lintas mengalami kesesakan teruk selama hampir 3 jam apabila anggota polis yang menjaga trafik tidak membenarkan semua kenderaan bergerak buat sementara waktu.

Trafik sesak 3 jam, kenderaan tak dibenar jalan?

Kejadian itu dapat dilihat dalam perkongsian Abang Mcd di laman Tiktok dan menurutnya kesesakan itu berlaku di Bandar Baru Ampang.

 

@mrfahlavi7_ ada apa ni sebenarnya ? #fyp #fy #foryou #polis #jalanjem #petronasmalaysiaopen2022 #socialmedia #bandarbaruampang #ampang #policeofficer ♬ original sound - mrfahlavi_ - AbangMcd_

 

Dia yang ketika itu berjalan kaki ingin menyeberang untuk ke Mc Donalds juga tidak dibenarkan lalu sehingga mendapat arahan selanjutnya daripada petugas.

Hal itu sekaligus membuatkan dia tertanya-tanya andai laluan tersebut untuk pegawai Istana atau orang kenamaan yang mungkin perlu bergegas.

Tak tahu 'escort' Le Tour De Langkawi

Menurut sumber, polis terpaksa menutup jalan selama tempoh tersebut kerana ingin memberi laluan kepada kumpulan berbasikal Le Tour De Langkawi 2022.

 

@mrfahlavi7_ Final Parttt !!! Part 6 !!! MAKAN KE TAK MCD 😭 #fyp #fy #foryou #jalanjem #polis #petronasmalaysiaopen2022 #letourdelangkawi2022 #socialmedia #bandarbaruampang #mcd #mcdonalds #LTDL 🚴🏻‍♂️ #viral #tvshow #petronasmalaysia ♬ original sound - mrfahlavi_ - AbangMcd_

 

"Rajin sikit tengok berita"

Meninjau ke ruangan komen, ada pula yang berseloroh memerli pemilik akaun dengan memintanya sentiasa melihat berita agar tahu tentang isu semasa.

"Diaorang tutup jalan"

"Saya budak sekolah pun tahu"

"Adui abang ni"

Panda mangsa keadaan

Dalam waktu sama, ada juga yang berkongsi pengalaman dan luahan mereka sepanjang berada dalam kesesakan itu yang menurut mereka sangat lama.

Sampai kena marah dengan bos

"Dahlah ada temu janji doktor"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen